niedziela, 9 grudnia 2012

BRAWO MARYSIA !!!




W dniu 18.11.2012 roku uczestniczyłam w 23 Memoriale im. Marka Petrusewicza w Pływaniu. Zawody odbyły się na pływalni AWF Wrocław. Zawody są coroczną imprezą pływacką organizowaną dla młodzieży, 13-15 latków, celem upamiętnienia postaci pierwszego polskiego rekordzisty świata w pływaniu, jakim był Marek Petrusewicz, który w dniu 18.10.1953 roku, na basenie przy ul. Teatralnej we Wrocławiu ustanowił Rekord Świata na dystansie 100 metrów stylem klasycznym. Do memoriałowej imprezy zapraszani są również osoby starsze powyżej 40-go roku życia, którzy startują na dystansie 50 metrów. Ja startowałam w stylu klasycznym i na 12 uczestniczek uzyskałam najlepszy wynik, który został uhonorowany piękną statuetka w postaci "Złotej Żabki"

 W dniach 23-25.11.2012 roku w Katowicach odbyły się Mistrzostwa Polski w Pływaniu Masters. W zawodach uczestniczyło ponad 460 zawodników z 98 klubów krajowych i zagranicznych. Startowałam w stylu klasycznym na trzech dystansach i osiągnęłam następujące rezultaty: na 50 i 100 metrów złote medale i tytuł Mistrzyni Polski a na 200 metrów srebrny medal i tytuł Vice Mistrzyni. Startowałam jeszcze w dwóch sztafetach i wraz z koleżankami wywalczyłam kolejne dwa tytuły Mistrzowskie.
Tekst: Maria Buczkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz