czwartek, 22 sierpnia 2019

Pozdrowiwenia z wakacji Ania Merle


POZDROWIENIA Z WAKACJI

Albania - piękny kraj z szerokimi, piaszczystymi plażami, ciepłym morzem i górami. Kraj ze 170 tys. bunkrów, chaosem budowlanym, bardzo rozwijający się i coraz popularniejszy turystycznie. Płaci się tam „lekami” (waluta). Pojechałam na początku sezonu, uniknęłam więc tłumów. Plażowałam, pływałam i zwiedzałam. Zwiedziłam Berat "miasto tysiąca okien" , które znajduje się na Liście Dziedzictwa Kulturowego Unesco, i Dures drugiego pod względem wielkości miasta Albanii. Byłam też w Macedonii, nad jeziorem Ochrydzkim. Ochryda "perła Bałkanów" również wpisana jest na Listę Światowego Dziedzictwa  Unesco.

Było pięknie, wróciłam zauroczona cudownymi widokami i gościnnymi ludźmi.

Sami zobaczcie.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich. 

                                                              Anna Merle


Bardzo Ci Aniu dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz