poniedziałek, 27 maja 2024

prośba (27.05.24)


Od: "Klaudia Boczanowska (177328)" <177328@student.ue.wroc.pl>
Do: utw@awf.wroc.pl
Wysłane: czwartek, 23 maja, 2024 9:43:28
Temat: praca magisterska ankieta

Dzień dobry, 

 jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze (II rok, II stopień). Obecnie tworzę pracę magisterską o zrównoważonej modzie, jej dokładny temat brzmi „Zrównoważona moda a zachowania konsumentów. Analiza roli CSR w kształtowaniu preferencji zakupowych”. 

Zebrałam do tej pory dość dużą grupę badawczą, jednak jest ona dość jednorodna, ponieważ składa się głównie z osób do 40 r.ż. Zależy mi na tym, aby poszerzyć ją o osoby trochę starsze, z przedziału 60+. Pomyślałam, że Uniwersytet Trzeciego Wieku gromadzi osoby zainteresowane nauką, w odpowiednim wieku i być może chętne, aby pomóc mi zrealizować ciekawe badanie. 

Zwracam się z tego powodu z serdeczną prośbą o udostępnianie mojej ankiety Słuchaczom UTW, których odpowiedzi będą stanowić ogromną pomoc. 

Z góry bardzo dziękuję! 

Link do ankiety (jest anonimowa, krótka i łatwa w odbiorze) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz