wtorek, 6 maja 2014


Moi kochani , piękni i inteligentni studenci UTW przy AWF Wrocław

Dziękuję Wam za wspólne nasze chwile, które ja osobiście spędziłam mile!

Językiem niemieckim się wybornie bawiliśmy, śmiejąc i śpiewając – się uczyliśmy !!

Basia F . o porządek na lekcji dbała „Ordnung muß  sein „  często mawiała !

Ola J. i Halinka G. obok siebie siedziały , myliłam się często , a one - się uśmiechały.

I powiedzieć jeszcze mnie coś nęci , ale łezka mi się w oku kręci!

Halinka I . cudownie „Weinachten” deklamowała, a że głos miała , to pięknie czytała i śpiewała!

Jadzia W. i Basia Ś. Pilnie się uczyły, każdy dialog, ćwiczenie dokładnie śledziły !

Krysia Z . w tym czasie szczęśliwą babcią została i cała grupa jej szczerze gratulowała!!

Basia L. dokładnie wszystko notowała, często pytała i jeszcze nas znakomicie fotografowała .

I jeszcze by się coś rzekło , ale znowu mnie w oku „coś „ zapiekło !

Życzę Wam moja elito !

-        czasu na filiżankę  pysznej kawy a z przyjaciółmi  dobrej zabawy !

-        czasu na dotknięcie płatków róży oraz wiele uroczych , dalekich podróży

-        czasu na pogłaskanie psiego ( kociego ) brzuszka i szepnięcie mu coś miłego do uszka!

-        czasu na kwitnących bzów zerwanie i ich zapachów wdychanie i delektowanie !

-        czasu na rozmowy z synami i córusiami mężem przyjaciółmi i wnusiami !

-        czasu na długie i cudowne spacery , zimą na narty , latem na kijki i rowery

Spełniajcie małe i duże marzenia i wszystko co macie jeszcze do spełnienia .

Przytulam Was mocno i pozdrawiam

Krystyna Urbas
 



Krysiu bardzo dziękujemy Ci za piękne  życzenia Twojego autorstwa . Te życzenia są tak ciepłe i emocjonalne jak Ty . Ściskamy Cię mocno .


1 komentarz:













  1. Krysiu czytając życzenia Twojego autorstwa nadal ściska mnie w dołku i łezka
    kręci sie w oku..
    W 100% zgadzam sie z opinią Basi F.
    Krysiu jesteś Urocza i Wspaniała, dziękuję za to, że spotkałam Ciebie na swojej
    drodze życia, mile będę wspominać chwile spędzone z Tobą.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Wiesia S.




    OdpowiedzUsuń