wtorek, 17 czerwca 2014

SKRADZIONY ROWER KASI


Kochani!

Skradziono mi dzisiaj (17 czerwca) rower spod uczelni, a dokładnie spod P4
 
Mam do Was wszystkich prośbę – jeżeli zauważycie „gdzieś” rower, który jest bardzo podobny do tego poniżej, to dajcie proszę znać (mój numer telefonu: 695 191 260).

Mój rower jest bordowy, taki jak tym na obrazku. Ma amortyzowane widelce i siodełko (amortyzacja ogumiona), ma też czarną ochronkę/owiewkę przy łańcuchu (nie wiem jak to nazwać).

 Cechą charakterystyczną jest kierownica w postaci rogów, ale takich prostokątnych.

Rower jest firmy Raleigh, z przodu jest metalowe złoto-bordowe oznaczenie tej firmy. Z przodu w rowerze są przerzutki „bębnowe”, z tyłu tak jak na obrazku. Siodełko miało napis Selle Royal.

Jest mi bardzo przykro, bo ten rower jest najlepszym jaki do tej pory miałam i uwielbiałam na nim jeździć. Zbierałam sobie na taki rower ze stypendium.... Był używany, ale kosztował około 1000 zł.

Prosiłabym Was o codzienną uważność, a kto miałby czas i ochotę pobawić się w detektywa, to na internecie można szukać najnowszych ofert sprzedaży używanych rowerów.

Moi Drodzy, może wspólnymi siłami uda się odzyskać mojego „przyjaciela”....

Pozdrawiam i z góry Wam dziękuję,

Wasza Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz