niedziela, 4 kwietnia 2021

Prośba 04.04.2021

 

Prośba od naszego Pana Michała od Tai Chi

Dzień dobry, i Wesołych Świąt !!! i przy okazji - mam dwie rzeczy - pierwsza, środa 7.04.br - ja jestem gotowy, jakby pogoda dopisała, to nawet w maseczkach możemy poćwiczyć w parku - 9 rano? Druga sprawa - potrzebuję waszych opinii i obserwacji treningu Tai Chi z perspektywy studenta UTW. Chciałem coś takiego umieścić w swojej prelekcji na temat wykorzystania Tai Chi  w zajęciach ze studentami UTW. Jako, że konferencja jest w tą sobotę 10.04. br o godz. 11:00 - jak mógłbym tak do czwartku poprosić o tak naprawdę wrażenia z zajęć Tai Chi - jakie były trudności, co było łatwe, co było ciekawe... Chciałbym zebrać te informacje i urealnić moją prelekcję. z góry dziękuję za pomoc. michal.araszkiewicz@gmail.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz